poniedziałek, 5 marca 2012

KWIECISTE ZAPROSZENIA NA KOMUNIĘ ŚWIĘTĄ PATRYCJI

Gdy zostałam poproszona o zrobienie zaproszeń dla Patrycji-przyjaciółki mojej Emilki,od razu wiedziałam ,że nie będą to typowe,delikatne i pastelowe zaproszenia.
Zarówno sama Patrycja,jak i jej rodzice są bardzo energicznymi i wesołymi ludźmi,więc postawiłam na żywsze kolorki.
Miałam moment załamania...5 minut po złożeniu zamówienie powiedziałam sobie "Co ja zrobiłam,czy to odpowiedni papier na takie zaproszenia?"
Teraz wiem,że zrobiłam dobrze.
Efekt mnie zadowala i co najważniejsze ,zaproszenia się spodobały :))







I jak Wam się podoba taka wersja komunijnych zaproszeń?



Pozdrawiam :***

Lista użytych materiałów:

7 komentarzy:

BETIK pisze...

Może i nietypowe ale kto powiedział, że zawsze trzeba chodzić utarta ścieżką? są śliczne i dziewczęce. No i co ważne spodobały się temu, dla kogo były robione:)

cyga pisze...

Piękne radosne zaproszenia.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Odważne są faktycznie, ale przy tym śliczne i niebanalne :)

mazionta pisze...

Bardzo fajne- nie wszystkie przecież muszą być białe!

coco.nut pisze...

śliczne są i baaaaardzo nietypowe!!! ważne, że się podobają :)

Chimera pisze...

Bardzo mi się taka wersja podoba, lubię oryginalne podejście do tematu. Zaproszenia się spodobały, a to najważniejsze :D

mood collage pisze...

A ja bardzo lubię na przekór, bo "typowość" bywa nudna i uważam, że wyszły doskonale. Za jakiś czas będę robić zaproszenia swojej laluni i na pewno nie będą one należeć do "grzecznych" ;)