środa, 7 marca 2012

JESTEM KOBIETĄ -WYZWANIE NR. 6 W SCRAPEK.PL

Hello kochane,

dziś na blogu scrapek.pl rusza nowe wyzwanie.
Liczymy na Was,poprzednio nie zawiodłyście i zgłosiłyście mnóstwo pięknych prac :)

Serdecznie zapraszam w imieniu całego zespołu scarpek.pl

A oto moja praca.
Zrobiłam malutki (7,5 x 10cm) notesik,która każda zabiegana kobieta powinna mieć w swojej torebce bądź kieszeni :) Notesik może przydać się również na zakupach,notując potrzebne do kupienia rzeczy .Jednym słowem notesik dla "perfect women" (ta pani na okładce wygląda kubek w kubek jak ja !! haha...)






zapraszamy do wyzwania :)

Basia


9 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Praktyczny, pomysłowy i śliczny - jednym słowem idealny notesik dla idealnej pani domu :)

Anonimowy pisze...

Świetny notesik, pięknie wykonany...ale ale Kochana do kompletu Emilki Ci brakuję pod drugą pachą ;-)

mazionta pisze...

fajny notesik

Anula pisze...

Faktycznie perfect woman:) Śliczny notesik zrobiłaś!:)

mood collage pisze...

Ja to chciałabym być taką panią-idealną ale mi daleeeko do tego ;)
Notesik wyszedł słodziakowy :)Może i ja coś jeszcze dla siebie zrobię, aczkolwiek to już będzie rozpusta całkowita ;)
Dzięki, kochana, za życzenia :*

cyga pisze...

Świetny notesik i bardzo kobiecy. Przydałyby się jeszcze dodatkowe dwie nogi:)

andzia pisze...

Bardzo ładny:) Mi to jakoś przy tym wszystkim jeszcze ze dwie pary rąk brakuje;)

FojAga pisze...

Na tej okładce jestem ja? :) Świetny notes.

Peninia / Gosia pisze...

Śliczna praca! Super!
Dziękuję serdecznie za odwiedziny i miłe słowa na blogu.
Ciepło pozdrawiam z nutką nadchodzącej wiosny-Peninia*