środa, 13 maja 2015

Zlotowy tydzień z Projekt Planner


Witajcie,
Czy wiecie ,że w zeszłą sobotą odbył się już kolejny Papierzony Comber?
 To śląska impreza dla wszystkich miłośników papieru.
Można było znaleźć tam mnóstwo przydasi do swojego plannera ;)
Ja również tam byłam, prowadziłam swoje drugie już warsztaty.
Cały więc poprzedzający zlot tydzień stał pod znakiem przygotowań do wyjazdu.
Wszystko zapisałam sobie w plannerze, aby o niczym nie zapomnieć.
Kolory : oczywiście ukochany różowy ! połączyłam go z szarym i srebrem.
Zapiski bardzo lubię umieszczać na samoprzylepnych etykietach-
wtedy mam pewność,że nie będą przebijać na drugą stronę. 


Inspiracja dla PROJEKT PLANNER









A na relację ze zlotowego warsztatu zapraszam w przyszłym tygodniu,było
niesmowicie sympatycznie :)

Buziaki
Basia


Brak komentarzy: