niedziela, 3 maja 2015

Filcowa Dora / Felt Dora

Witajcie,
Bardzo często dostaję zapytania o uszcie postaci z bajki.
Sprawa niby prosta,wystarczy przecież tylko przenieść wzór na filc.
Ale ja mam pewne opory przed szyciem bajkowych postaci i  robię to niechętnie.
Dlaczego?
Po pierwsze 99% kreskówek to zupełnie nie mój styl ;)
Każdy ,kto zagląda do mnie ,wie,że moje filcusie mają konkretny styl,charakteryzujący się np.malutkimi oczami.
Dlatego nie uszyję niestety np.Kaczora Donalda,bo jego oczy są dla mnie nie do przełknięcia ;)
Po drugie,uszycie wzoru ,który już istnieje to dla mnie żadne wyzwanie,a uwierzcie mi - nigdy nie zasiadam do pracy z taką pasją,jak wtedy,gdy wiem,że mam przed sową prawdziwy szyciowy challenge :D

Więc gdy dostałam zapytanie  uszycie filcowej Dory,miałam po prostu ochotę odpisać,
że niestety nie ma takiej możliwości.
Postanowiłam jednak,że zaproponuję filcusia ale .....w moim stylu :)

Tak też przerobiłam Dorę-podróżniczkę .
Ma ona całkiem inne oczy,przez co inny wyraz twarzy,całkiem inny kształt częsci ciała (charakterystyczne dla mnie ręce,nogi) oraz charakterystyczne dla mojego stylu proporcje ciała (większa głowa,mniejszy tułów)
W takim samym stylu uszyłam kiedyś filcowe Gizmusie,pamiętacie?


Pan Grzegorz-zamawiający ,z chęcią zgodził się na inną wersję Dory ,i oto jest :)

Także kochani,niestety nie uszyję dla Was kreskówkocyh postaci,ale z chęcią zaproponuję jej przeróbkę :)






Pozdrawiam Was serdecznie kochani !!!






8 komentarzy:

Patrycja Ż pisze...

Dora jest boska ale Gizmusie to istne cudo :)

Poranna pisze...

"wiem,że mam przed soWą prawdziwy szyciowy challenge :D"
echhh .... to się nazywa zboczenie zawodowe :-)))
a Dora podoba mi się bardziej, niż tak w bajce :-)

Sandra Wydekoruj pisze...

Cudownie wyszło :)

Holly Golightly pisze...

Super, że nie odwzorowujesz znanych postaci, bo to nie jest sztuka. Twoje tworki są oryginalne i przez to bezcenne.Chwali się.

joolaa pisze...

Basiu, ja Twoje filcusie lubię baaaaardzo :) a jeśli chodzi o kreskówkowe stworki, to jest jeszcze jedna, prosta rzecz - licencja... strasnie droga...

Jola pisze...

Filcusie w Twojej wersji są przepiękne. Pozdrawiam.

KIKIS DOLLS pisze...

hOLA BUENOS DÍA HE PASADO POR TU BLOG, A DESEARTE UNA FELIZ SEMANA Y A INVITARTE A QUE VISITES MI BLOG: http://micuartodeptach.blogspot.com, Y DEJES TU OPINION SOBRE MIS LABORES ELLAS SERAN ENRIQUECEDORAS PARA MI, UN ABRAZO DESDE COLOMBIA,

ME ENCANTAN TUS TRABAJOS!!!! COMO TODO LO QUE HACES

Катя-Kate pisze...

Właśnie challenge to jest to!
Poza tym, czy użycie wizerunków opatentowanych/zarejestrowanych w celach komercyjnych bez zgody czy pozwolenia nie jest nielegalne?
Twoje filcusie są urocze i niepowtarzalne!