piątek, 22 maja 2015

Wyzwanie Projekt Planner #4

Hej,hej !!!
I jak tam Wasze plannery i kalendarze?
Zapełniają się ?
Mój uzupełniany codziennie jest pełen kolorów i dodatków,
czasami ludzie dziwnie patrzą na mój planner,ale zupełnie się tym nie przejmuję :D

Zapraszam Was dziś na kolejne już wyzwanie w PROJEKT PLANNER.
Tym razem bawimy się kolorami,a konkretniej jednym kolorem,bo tworzymy pracę 
monochromatyczną :)
Zapraszamy do zabawy !!!

A oto moja inspiracja:


Na kolorystyczne wyzwanie przygotowałam koleją ,nową przekładkę z moim plannerze.
Będę w niej notować wszystkie craftowe pomysły, które wpadną mi do głowy.
A tak się niestety dzieje,że najlepsze pomysły mam w nieoczekiwanych sytuacjach ;)
Dobrze,że planner mam zawsze przy sobie...no,prawie zawsze ;)
W przekładce postawiłam na kolor żółty,nie było innej opcji skoro za oknem
słoneczko tak cudnie świeci.







Gorąco zachęcam do tworzenia !


Buziaki ,Basia




Brak komentarzy: