czwartek, 5 listopada 2009

Urodzinki Emilki

Dziś moje serduszko kończy 6 lat.Patrząc na nią trudno uwierzyć, że jeszcze sześć lat temu była maleńką,bezbronną kruszynką...Dziś to "dorosła" i poważna panna z własnym zdaniem,własnymi poglądami i stanowczym charakterkiem (żwe niby po mamusi ? :P)
Urodzinki odbyły się w Zozolandii w Wodzisławiu,była świetna zabawa.Zresztą zdjęcia mówią same za siebie
                                                      Fotorelacja :


 Torcik z Hello Kitty (motyw oczywiście według życzenia solenizantki :)

Pokoik urodzinowy z suto zastawionym stołem
 
Jakiś stworek-zozolek :)
 
Śmietanka towarzyska....
 
Konsumujemy orzechowy torcik....
 
tyle po nim zostało...
 
Już na koniec zabawy, od prawej :Monika,Nati,Wiktoria,solenizantka-Emilka,Lena,Jessika,Natalka i jedyny facet w tym towarzystiwe-Dawidek
Niestety nie udało mi się zrobić żadnego zdjęcia w trakcie szaleńczej zabawy.Bieganie z aparatem za grupą sześciolatków przerosło moją kondycję fizyczną.Zresztą parat też nie dał rady i każda fotka zrobiona tymenergicznym dzieciakom przypominała smugę światła ich wiecznej energii .Padam z nóg...
Najwazniejsze jednak,że imprezka się udała :)
Wszystkiego naj,naj mój aniołku :*

Brak komentarzy: