niedziela, 19 kwietnia 2015

Notesowe love -wyzwanie fotograficzne nr3 w Projekt Planner


Witajcie,
Macie ochotę na fotograficzne wyzwnie?
Lubicie notesy,prowadzicie pamiętniki,uzupełniacie plannery?
Zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu PROJEKT PLANNER :)

A poniżej moja interpretacja :)


Moja kolekcja notesowa nie jest może zbyt imponująca,ale każdy notatnik ma swoje przeznaczenie i rolę :) Notes w czarno-biały deseń służy zapisywaniu zamówień oraz spraw firmowych,jego wnętrze nie jest zbyt barwne,ale za to bardzo ważne .
Maryszowy notes ma dla mnie znaczenie szczególne,ponieważ malują w nim mangowe postacie,a to przywodzi mi na myśl lata dzieciństwa,gdy szalałam za mangą i "Czarodziejką z księżyca" :) Planner z Projekt Planner to centrum dowodzenia,czyli zbiór ważnych notatek,notek o spotkaniach,list do załatwienia oraz grafików.
Notatnik Leuchtturm  to zbiór szkiców moich przyszłych filcowych projektów .Chroniony jest niczym Pentagon i mało kto tam zagląda ;) Każdy z nich uwielbiam i każdy regularnie uzupełniam ,zdecydowanie wolę papierowe wersje notesów niż aplikacje w telefonach :)



Ciekawa jestem Waszych fotografii :)



Brak komentarzy: