poniedziałek, 26 stycznia 2015

Obrazek dla Saliego

O małym Salim mogę pisać godzinami :)
Tak słodkiego blond bobasa nie widziałam nigdy .
Sali-syn mojej najlepszej przyjaciółki (znamy się od 1 klasy liceum, ło matko-szmat czasu ;) )
dostał od cioci Basi wyjątkowy prezent.

Obrazek na bazie drewnianego tamborka do haftowania z filcowym bobaskiem :)
Ale wierzcie mi,mały Sali jest tysiąc razy słodszy niż ten obrazek.






{zakaz kopiowania wzoru !}

Pozdrawiam kochani,
u mnie zima na całego !



5 komentarzy:

joyanna pisze...

Jak zwykle cudny :)

Anonimowy pisze...

Wonderful!!! I loved your job, is beautiful! Kisses

Katlus pisze...

przepiękny!!

Unknown pisze...

Witam, mam pytanie. Czy do szycia filcu używa Pani maszyny do szycia? Serdzecznie pozdrawiam :)

Carlota Queiroz Mkt pisze...

Hi Barbara!
I love so much your work.
Congratulations,
Carlota Checheliski - Brasil