środa, 28 stycznia 2015

Gremliny rozrabiają / Gremlins



Pamiętacie film o uroczym stworku-Gizmo,
który po polaniu wodą zmienia się w mniej uroczego Gremlina ;)
Właśnie takie dwa Gizmusie stworzyłam ostatnio dla 
Dominiki-właścicielki firmy SCRAPINIEC (klik) :)
Te są chyba bezpieczniejsze,nie będą rozrabiać  po wystawieniu na światło i polaniu wodą ;)






Urocze co nie ? ;)
Przyznam,że jestem z nich bardzo,bardzo dumna i z ciężkim sercem wysyłałam je 
do nowej właścicielki :))


Dziękuję Wam za wszystkie pytania,które zadajecie .
Odpowiem dziś na dwa z nich :
-tła,których używam do zdjęć to papiery do scrapbookingu.
Moje ulubione firmy z papierami to Lemoncraft i Galeria Papieru.
Tło,o które byłam pytana (papier a la deseczki) to papier firmy Lemoncraft :)
-Swoje filcusie szyję ręcznie (tylko i wyłącznie).
Jednak,gdy muszę połączyć filc i bawełnę ,wspomagam się maszyną do szycia,aby 
bawełna się nie strzępiła :)



Pozdrawiam
Basia

4 komentarze:

a.le kartka pisze...

Cudne stworki:)

Dea pisze...

These are so cute! I love Gizmo, so this is the perfect plush to represent him. Thanks for sharing :)

Arleta pisze...

ale superanckie stworki

MaraJade pisze...

Cudne są! Właśnie obejrzałam z moimi dziećmi gremliny i oczywiście sobie zażyczyły żebym im zrobiła takie słodziaki - gdzie mogę znaleźć schemat do ich uszycia? Czy to twój autorski schemat? Można go gdzieś dostać?