wtorek, 12 października 2010

* JUŻ UBRANA *

Już ubrana karteczka z poprzedniego posta.Poszłam za Waszą radą i oskrapowałam kopertę.Ale ,ża ja za łatwo mieć nie mogę i trąba pospolita ze mnie ( jak to mówi mój tato,gdy już nie ma do mnie sił :"spuście bombe na te trąbe"  :P ) ,karteczkę zrobiłam w bardzo nietypowych rozmiarach więc nie mogłam dopasować koperty.Musiałam więc zrobić ją sama.Wyszło tak :






i już razem :)

Materiały : papiery Joyride Collection : Light&Bright , Pink Paislee:Cupid Collection i Girls`Paperie (wszystkie ze scrap.com.pl),tusz brązowy Latarnia Morska ze scrap.com.pl, różyczki z allegro,dziurkacz MS Doily Lace , perełki w płynie Liquid Pearls (białe) ze scrap.com.pl

*******
A u mnie mglisto i nieprzyjemnie ...brrrr...

*******

pozdrawiam - Basia :*

11 komentarzy:

Unknown pisze...

Cudnie cudnie cudnie!!!!! :)

Anonimowy pisze...

BOMBA!!! Idealnie :D Ach :))

Hogata pisze...

No i pięknie wyszło :)

katharynka pisze...

bardzo pięknie Ci wyszło :) Bardzo, bardzo mi się ten komplecik podoba :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Nie ma tego złego - dzięki wszystkim problemom powstał przeuroczy komplet :)

Gosik pisze...

piękny^^

Unknown pisze...

No i wyszło bajecznie!

Peninia / Gosia pisze...

Prześliczna koperta i karteczka.
Ciepło pozdrawiam i dziękuję z serca z odwiedzinki na blogu.Miło mi bardzo:)

BETIK pisze...

Mam wrażenie, że pudełko nie wyglądałoby tak imponująco:) Cudnie ozdobiłaś tę kopertę!! Wspaniały komplet. Ja bym była zachwycona dostając taki zestaw:)

cyga pisze...

piękny komplecik, troszkę retro, czy kwiatuszki rysowane własnoręcznie? są przeurocze

alterego-poczwarka pisze...

Przesłodki komplet, lekki i optymistyczny. bardzo mi się podoba! Pozdrawiam;-)