sobota, 9 stycznia 2010

TYLKO TAKA MĘSKA...

"A mi nie zrobiłaś? "-tyle usłyszałam od męża,kiedy zczaił,że zrobiłam sobie zakładkę z poprzedniego postu.
Zachęcona jego obietnicą,że gdy mu jakąś zrobię to zacznie czytać książkę,którą aniołek zostawił mu pod choinką,wyczarowałam takie cuś.
"tylko taka bardziej męska..wiesz,bez tych wstążeczek i kwiatków"-powtarzał mi co 5 minut patrząc przez ramię jak pracuję.Efekt był taki... dość męska?

Stempelek z zegrakiem,żeby pamiętał aby poświęcić codziennie trochę czasu na książki.I stempelek "kocham" bo...chyba oczywiste dlaczego :)

5 komentarzy:

Mrouh pisze...

Noooo, teraz nie powinien narzekać:-) Wystarczająco mało "dziewczyńska", a jednak trochę uczucia przemyciłaś. Bardzo fajna!

Agata Travelling backpack pisze...

Mój mąż ciągle czeka na swoją zakładkę, ale założę się, że komentarze będą podobne!! :D

Ludkasz pisze...

super:)

Peninia / Gosia pisze...

Świetna jest i zdecydowanie męska:)

Malutka... pisze...

No i się zachwyciłam... ale od tego tutaj jestem ;)