czwartek, 12 stycznia 2017

Pytania-odpowiedzi :"Zakupy"

Witajcie
Dziękuję za wszystkie pytania i e-maile,które przesyłacie.
Ciężko jest czasami odpowiadać na każde z osobna,
więc postanowiłam utowrzyć ten cykl postów
Będzie się on pojawiał co jakiś czas i zawierał odpowiedzi na Wasze
 pytania dotyczące szycia z filcu.
Dziś pierwsza część-poświęcona zakupom-widzę,że to Was najbardziej interesuje.
Wien,że nie jestem mega ekspertem,ale kocham szyć z filcu i mam już w tym pewne doświadczenie ,więc mam nadzieję,że i Wam pomogę w Waszej filcowej przygodzie.
Piszcie więc śmiało swoje pytania na e-mail:barbara_g84@o2.pl lubw komentarzach pod postami,a ja co jakiś czas udzielę na nie odpowiedzi.
Czasami będę to odpowiedzi popartą zdjęciową instrukcją ,aby pokazać Wam coś krok po kroku.



Zaczynamy !!!

1.Filc-Sklepik na Strychu
To najczęściej zadawane przez Was pytania.Kiedyś pisałam post o różnych rodzajach filcu i tam też podałam Wam linki do sklepów,aleod tamtego czasu sporo się zmieniło.Nie zaopatruję się już we filc w USA,bo wiadomo,że takie "dalekie zakupy" sprawiają czasami problemy.Nasz rodowy Sklepik na Strychu postanowił pomóc wielbicielom filcu i zaczął sprowadzać cudownej jakości filc do naszego kraju.Jakość ta sama,cena również,a chyba lepiej wesprzeć rodzimy interes?

link do sklepiku-->KLIK
link do filcu -->KLIK
To ten filc 100% wełny.Uważacie,że drogo? Porównajcie jakość,a przekonacie się ,że zamówienie choćby 100sztuk tandetnego filcu za 1zł nie dorównujemy temu polecanemu.

Prawda,że paleta kolorystyczna jest imponująca? A jeśli chcecie się dowiedzieć ,jak te kolory wyglądają w realu,możecie zamówić pomocnik wzornik kolorów.

2.Noski,oczka,dodatki-Beads.pl

Sklepik ten to raj dla osób lubiących małe ,ozodbne pierdółki.Możecie tam znaleźć półfabrykanty do biżuterii,koraliki,dodatki do maskotek,a także trochę pasmanterii.Jest naprawdę dobrze wyposażony.ceny rewelacyjne i obsługa przemiła.I co najważniejsze,często mają promocję :)
To w tym sklepiku zaopatruję się w noski,kokardki i inne dodatki.Tam też kupuję karabińczyki do swoich breloczków.Nie znajdziecie lepszego asortymentu niż tam !

Specjalnie nie linkowałam Wam do każdego produktu z osobna,myślę,że będzie lepiej ,jak sami przejrzycie asortyment sklepu od A do Z.Po drodze napotkacie na pewno jeszcze mnóstwo potrzebnych przydasi ;)

3.Koraliki na oczka-allegro
Znalezienie odpowiednich koralików zajęło mi najwięcej czasu.Ciężko było trafić na takie,które byłyby idealnie okrągłe -a na takich właśnie mi zależało.Nie będę Was oszukiwać -nie podam Wam konkretnego linku,gdyż sprzedawcy znikają z allegro równie szybko,jak się pojawiają.Ważne tylko,by przy szukaniu skupić się na frazie "koraliki akrylowe kulki".Znajdziecie również różne wielkości,ja używam tych o średnicy 2mm,troszkę większe-4mm


4.Pasmateria -Lemoncraft
Wstażki,koronki,tasiemki-bez tych ozdób  nie byłoby mojego warsztatu.Zajmują one aż 4 pudełka na moich pólkach i nidy nie mam ich dość-wciąż dokupuję nowe.Aby połączyć breloczek z zapięciem używam tasiemek rypsowych,do robienia kokardek -tasiemek satynowych,a koronki przypadzą się przy tworzeniu obrazków i większych projektów.Nie macie super wyposażonej pasmaterii w swoim mieście? Polecam Lemoncraft,wierzcie mi : nawet największa pasmateria nie poszczyci się takim asortymentem :) 
Mam nadzieję,że pomogłam Wam tym postem i od teraz Wasze filcowe tworzy będą wykonane z porządnej jakości filcu.Nie pożałujecie,a jedynie zyskacie .

Zatem do dzieła filcorękodzielnicy !
Kolejny post z cyklu "Pytania-odpowiedzi" już niedługo.
Tym razem będzie o technice wszycia oczek do filcaków :) 


Pozdrawiam
Basia


2 komentarze:

joanna pisze...

Dziękuję Ci dobra kobieto :) Sklepik na Strychu też już w pewnym stopniu poznałam i muszę przyznać, że rzeczywiście mają tyle produktów, że aż od przeglądania dostaję oczopląsu (a potem zawartość portfela topnieje :)

Nagrodzka Art pisze...

Świetny post. Dotąd znałam tylko pierwszy link. :)