czwartek, 4 czerwca 2015

Filcowa owieczka - gościnny występ w Paper Concept

Hej,hej...

Niedawno brałam udział w jednym z wyzwań na blogu PAPER CONCEPT.
Wyzwania nie wygrałam,ale otrzymałam niesamowitą propozycję :)

Kilka razy w czerwcu będą Was inspirować na blogu PAPER CONCEPT swoimi pracami.
Użyłam w nich materiałów z tego sklepu,a jest w czym wybierać :
pasmanteria,guziczki,dodatki-istne szaleństwo :)

Serdecznie dziękuję Ani z PAPER CONCEPT za zaproszenie do gościnnych występów,
mam nadzieję,że moje prace rozweselą Wasze buzie :)

W pierwszej inspiracji przedstawiam Wam wcale nie taką małą(ok.18cm),słodką owieczkę :)

  







Uzyte materiały ze sklepu PAPER CONCEPT:

 Perły samoprzylepne 5 mm 100 szt. KOKARDKI - PAPERMANIA - CAPSULE SPOTS & STRIPES - PASTELS, 20 SZT.

do zdjęcia użyłam również :

Skrzynka z listewek mała drewno DECOUPAGE

Już niedługo kolejne moje inspiracje dla PAPER CONCEPT !!!
Buziaki 



Brak komentarzy: