środa, 19 listopada 2014

Wykrojniki do filcu Rosy Owl !!!




Witajcie!
Jeszcze kilka lat temu nie miałabym cierpliwości do wycinania małych elementów z filcu.
Materiał ten jest bardzo poczciwy ,ale bywa i kapryśny ;)
Dla tych,którzy tej cierpliwości nie mają firma ROSY OWL
przedstawia wspaniałą rzecz -wykrojniki do filcu (i nie tylko).

Na dobry początek przedstawiam Wam 2 wzory ,a może 3?
A dlaczego tak?
Ponieważ jeden wzór wykrojników nadaje się i do uszycia i uroczyć kotków i mądrych sówek.
Zobaczcie sami :



Wykrojniki pozwalają nam na wyczarowanie przeróżnych kombinacji,
tutaj przykładowe :)


Prawda,ze świetne ???

Kolejnym wzorem jest aparat fotograficzny :



Przykładowo:


Ależ cudne te wykrojniki!!! Jestem przekonana,że pomoga niejednej osobie rozpocząć
swoją przygodę z szyciem :D
Są naprawdę dobrej jakości...tną filc i materiał bez problemu !!!

Ja już się pokusiłam o użycie wykrojników,
nie mogłam się oprzeć tym cudownym kotkom i powstały dwa mruczki :)





Myślę,że więcej nie trzeba Was zachęcać ?
Szybciutko biegnijcie na bloga ROSY OWL,gdzie
znajdziecie jeszcze inne filcowo-papierowe wykrojniki !!!!

Rosy Owl

Pozdrawiam,Basia 







3 komentarze:

Sigrun pisze...

Będą moje!!! Na 100% ;))

Armande pisze...

trop mignon !! j'adore !

el pisze...

niezły pomysł