czwartek, 10 października 2013

Gratulacyjna :)





Stempelek Lemonade :)

Pozdrawiam :*

10 komentarzy:

Art_Dorota pisze...

śliczna Basiu i super z tymi kółeczkami :) tez mam jakoś wenę na kółka ostatnio :)
no i kupiłam ten stempelek już nie pamiętam kiedy, ani razu go nie użyłam, dzięki za przypomnienie, że też go mam :)
Buziale :)

Magda M. pisze...

Piękna kartka na piękne chwile:) stempelek super!

mapowska pisze...

Super karteczka. Fajny pomysł z tymi kółkami, no i papier w różyczki śliczny :)

Daria pisze...

Cudne kolory i różyczki, całość ślicznie skomponowana, super!

ArtMagda pisze...

na żywo jeszcze ładniejsza :)

Anonimowy pisze...

Piękna! I w dodatku użyłaś jednego z moich ulubionych papierków :)

Karmeleiro pisze...

Jaki fajny pomysł z tym kółkiem! Zainspirowałaś mnie :)

aPARAt pisze...

Śliczna karteczka :) Te różane motywy ciekawie komponują się z czernią stempelka. I piękna kokardka <3

Unknown pisze...

Wspaniała karteczka, urzekła mnie ta Pani na karteczce... super i ta urocza kokardka..ach 10 na 10 :D

Unknown pisze...

cudna...