piątek, 24 sierpnia 2012

Czerń,biel i czerwień na ślub


Ostatnio doszłam do wniosku,że kolory ,które są zarezerwowane na śluby to wcale nie pastele.
Odważyłam się na zrobienie zaproszeń i winietek w klasycznym trio : bieli,czerwieni i czerni.
Wszystko dzięki przemiłej Ani,która za niedługo stanie na ślubnym kobiercu i poprosiła o takie kolory.
Biel to oczywiście Pani Młoda,czerń oznacza Pana Młodego i jego elegancki garnitur a czerwień
symbolizuje kwiaty w bukiecie Pani Młodej :)
Wyszło elegancko i klasycznie :)













Po szczegóły zapraszam na bloga scrapek.pl

:)

p.s- do wszystkich,którzy zmartwili się,że mopsiki z poprzedniego posta są takie
smutne...taka uroda tych psiaczków więc takie zrobiłam.
Cieszę się,że się podobają:))



17 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Są prześliczne:))
Ślę słoneczne pozdrowienia.
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com/

Margo pisze...

Wspaniałe połączenie! Piękna ślubna oprawa!

lilavati pisze...

ale imponująca kolorystyka:)

vairatka pisze...

Niezwykłe!!! Rewelacyjnie się prezentują!!

Chimera pisze...

Bosko i baaaardzo elegancko, jestem pod wrażeniem!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Nietypowe zestawienie kolorów jak na ślub, ale też wspaniale eleganckie i z pewnością goście je zapamiętają :)

Hogata pisze...

Przepięknie to wszystko zrobiłaś :)

Anonimowy pisze...

przepiękne! Widziałam na żywo i już wtedy Ci mówiłam, że boskie są, takie eleganckie i wyszukane! Super!
Dana

Bligu pisze...

Zaproszenia mnie urzekły! Warto czasem iść nieco pod prąd;)

Gorgo pisze...

Świetnie to wyszło, i jak dla mnie od razu widać, że to są ślubne zaproszenia i winietki;)

coco.nut pisze...

przepiękne i wyjątkowe!!!

ArtIs pisze...

Zaszalałaś! Pięknie i wytwornie, a czerwone akcenty to jak wisienka na torcie:) Cudo!!!!

Matilde pisze...

Nietypowo,ale za to bardzo, bardzo ciekawie :)

hania739 pisze...

Kolorki nietypowe, ale wyszło śliczne :)) A mopsiki z postu poniżej są do schrupania ;))

Gucinka pisze...

Prześliczne zaproszenia, teraz sama jestem w posiadaniu jednego z nich :-) Cudeńka! Pozdrawiam!

Magdalena Przybytek pisze...

Basiu wszystko śliczne i wyraziste , mnie takie połączenie kolorów bardzo się podoba :)
a chłopczyk wyszedł rewelacyjnie :) bardzo, bardzo dziękuję :)

Rydia pisze...

Jak dla mnie to rewelacja , świetne kolory, wykonanie pierwsza klasa !
Jestem nimi zauroczona !