poniedziałek, 2 lipca 2012

Notes z kameą

Upał przeszkadza w każdej czynności,nawet w pisaniu.
Notka więc będzie szybka i króciutka.
Swoją drogą strasznie jesteśmy marudni.
Cały rok wyczekujemy na lato i narzekamy na długą zimnicą a gdy za oknem jest 30 stopni,
mamy dość i mówimy "kiedy ten upał się skończy?"

Dziś w ramach inspiracji dla scrapka .pl
notes z kameą...
Więcej na sklepowym blogu :)








chciałam jeszcze podziękować tym,których na zlocie w Warszawie wyściskałam i poznałam :)
Więcej o tym tropikalnym zlocie w tym tygodniu.

Pozdrawiam
Basia :***

4 komentarze:

Fabryka Spokoju pisze...

Oj tak, przy tym upale nic mi się nie chce... Ale widzę, że Tobie nawet wysoka temperatura nie przeszkadza w tworzeniu cudeniek :)

Alexandra pisze...

Piękny i romantyczny notes :)
Hihi...co do marudzenia, to chyba taka już nasza przewrotna natura :D
Pozdrawiam i mimo wszystko niech lato trwa :)

Anonimowy pisze...

Notes jest cudnej urody :) Również Basiu się cieszę, że mogłam Cię poznać :)

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Lubię takie klimaty :) śliczny notes, a poprzednia kartka 'lego' też super :)