poniedziałek, 11 czerwca 2012

Pin-Up na 30-te urodziny.


Witam Was poniedziałkowo !
Mam nadzieję,że Wasz weekend był przyjemny i słoneczny.
U mnie niestety na próżno było szukać słoneczka :(
Ale...wracajmy do inspiracji.

Moja 30-tka zbliża się wielkimi krokami...hihihi ( ale ciiiiiicho !) :)
Na razie jednak staram się o tym nie myśleć.
Nie wychodzi mi ponieważ co chwilę mam zamówienie na kartki na właśnie 30-te urodziny :)
Aby nieco ocieplić sobie perspektywę tego wieku,postanowiłam ,że kartki będą wesołe i optymistyczne :)
Dziś pierwsza kartka dla 30-tki .Ślicznej kobiety...od razu więc pomyślałam o stylu Pin-Up :)





Po szczegóły zapraszam na scrapkowego bloga :)
A już w środę wraz z Madzią zapraszamy Was na nowe wyzwanie !!! :)

:***


12 komentarzy:

Magda Wisiorek pisze...

Wow. Świetne zestawienie kolorów. W poniedziałek rano dawka optymizmu w postaci kolorowej, energetycznej kartki - jak dla mnie może być :)

Anonimowy pisze...

Fantastyczna!! a kolory, rzeczywiście świetnie dobrałaś :)

ArtIs pisze...

Świetna kartelucha! Kolory idealnie dobrane, nie tylko pod grafikę:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetna, radosna i kolorowa, a pewno spodoba się jubilatce :)

Asica-Łasica pisze...

Świetna ta kartka :) Bije z niej czysta radość :)

axdesign pisze...

ale super soczysta kartka!!! wywołuje uśmiech:)

asica.p pisze...

lubię pin up girl,świetna jest ta karteczka!

Anonimowy pisze...

nie wiem co znaczy pin up ale kartka mi sie bardzo podoba (a le obiecuje ze sie dowiem co to takiego ,pewnie cos co nas otacza ale nazwa nieznana )pozdrawiam

Chimera pisze...

Jest cudna :) A pin up girls dobre na prawie każdą okazję.

Choco pisze...

Bardzo optymistyczna i z humorem :)

Rydia pisze...

Świetna kartka, nastraja bardzo optymistycznie ;)
Chciałabym znowu oczekiwać na te 30 urodziny... a tu za psem te z czwórką z przodu ;) ale się rozmarzyłam ha ha ha ha

Unknown pisze...

rewelacja! świetnie dobrałaś papiery do ubrania tej dziołchy:))