środa, 29 lutego 2012

ZAPROSZENIA POKOMUNIJNE NATALKI

Komunia Święta...ważny sakrament w życiu każdego małego chrześcijanina.
Przeogromna radość dla małego  człowieka i jego rodziny.
Nierzadko więc świętowanie tej okazji przedłuża się również na drugi dzień :)

Zaproszenia pokomunijne stworzone na pięknych papierach Makowe Pole,dostępne w Scrapku.pl






szczegółowy spis użytych materiałów na blogu scrapek.pl

Dziękuję za liczne i miłe komentarze pod filcaczkami :)
I jeszcze się pochwalę,że wygrałam candy u Pejtoon !!!...lallalaa !!!!

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

są cudowne :) Bardzo mi się podobają :)
Takie w stylu Shabby Chic :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Prześliczne, bardzo fajne mają kolorki :)

Funiaa pisze...

Piękne :)

Anula pisze...

Piękne:) Chociaż pokomunijne to dla mnie nowość:) Fajny pomysł:)

Rom-a pisze...

bardzo fajna praca.........i te przeszycia.......mmm

Chimera pisze...

Jakie cudne, delikatne! Bardzo, ale to bardzo mi się podobają!
Zachwyciłam się Twoimi boskimi kurczakami :D

Nowalinka pisze...

Śliczne, eleganckie :)

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Basiu, są śliczne. Pierwszy raz słyszę o pokomuninych :) Oby bohaterka tych zaproszeń wytrwała długo w tej radości.

mood collage pisze...

No czego to ludzie nie wymyślą, heh ;) Przedkomunijne, komunijne, pokomunijne... :)
W każdym razie wyszły baaardzo stylowo, jakkolwiek je zwał ;)
Cmok :*

cyga pisze...

Sliczne delikatne karteczkia jakie precyzyjne szycia

ArtIs pisze...

Ja też pierwsze słyszę o pokomunijnych:) Twoje zaproszenia są śliczne. Widzisz Kochana, chyba wykrakałam sobie te zaproszenia bo dziś się okazało, że jednak trafiło mi się zamówienie:)Szkoda tylko że nie dla dziewczynki:(

Niebiesko_Oka pisze...

Piękne zaproszenia!
Cudnie je ozdobiłaś za pomocą szwów maszynowych :).