sobota, 14 stycznia 2012

NADAL DLA BABCI

Po dawce Walentynkowych kartek wracam do "babcinych" klimatów :)
Dziś dwie karteczki.
Jedna znalazła już swoją właścicielkę i niebawem trafi w ręce uradowanej (mam nadzieję) babci :)
Obie karteczki mają taki sam układ.Tylko inne papiery.
Pierwsza powstała na bazie papieru Herbatka dla dwojga 06 ,druga to moje ukochane Victorian Garden (wiem,uzależniona jestem :)).
Obie udekorowane ramkami dekoracyjnymi i klejone klejem Magic

pierwsza



druga




pozdrawiam słonecznie mimo,że za oknem nieciekawie.
U mnie od wczoraj burze śniegowe-strach z domu wychodzić żeby nie odlecieć :)

p.s-na blogach wielu z Was(m.in.ArtIs,Anula Handmade ...) nie potrafię zostawić komentarza,nie wiem czy to humory bloggera czy wynik przestarzałej przeglądarki :(( ale zapewniam ,że zaglądam do Was i podziwiam cuda,które tworzycie

6 komentarzy:

katharynka pisze...

piękne! bardzo mi się podobają te rameczki, nadają taki fajny klimacik :)

Enthia pisze...

Piękna kartka :)

A jeśli chodzi o problemy z Bloggerem, to polecam przeglądarkę chrome. Ja też nie mogłam zostawiać komentarzy na blogach, dopóki nie zmieniłam przeglądarki.

Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Świetne karteczki - pięknie zaaranżowana ramka ...babcie będą wniebowzięte

malflu pisze...

Basia :-) http://malflu.wordpress.com/2012/01/14/perfekt-woman/

agea happiness pisze...

świetne karteczki:)
ja też powinnam już coś stworzyć:)

Anonimowy pisze...

Śliczne, ta druga ma fajne kontrastowe kolorki :)