wtorek, 12 kwietnia 2011

* BABECZKI,MUFFINKI,CUPCAKES...*

Babeczki opanowały moje serce,umysł i ...ręce :)
Uwielbiam motyw babeczek i szczerze żałuję,że u mnie w mieście nie ma żadnej cukierni,która je serwuje.
Udawadniając moją miłość do babeczek,prezentuje Wam :
mój balsam do ust...moja córka bezskutecznie próbuje mi go podkraść :)

tapeta w moim telefonie...





Karteczka -babeczka wyszywana koralikami :)

Do wykonania babeczki użyłam :
ćwiek,papier Victoriana ,wstążka,stempel ,tusz ciemnobrązowy Latarnia Morska ze scrap.com.pl , koraliki i guziki ,

Myślę,że to nie ostatnia babeczka-karteczka..
Eh..chciałoby się takich spróbować :

pozdrawiam i dziękuję tym,którzy tu zaglądają i komentują.
A szczególnie chciałabym podziękować pewnej cuownej kobitce,która uraczyła mnie tym :

Gosiu-Malflu...jesteś kochana...DZIĘKUJĘ!!!

pozdrawiam i biegnę coś przekąsić..upiekłam górę pysznych naleśników.
Basia



8 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Smakowite są wszystkie Twoje babeczki, a karteczka prześliczna :)

katharynka pisze...

Ja w pierwszej chwili myślałam, ze Ty zrobiłaś ta babeczkę sama, dopiero po chwili doczytałam, ze to balsam :D I nie dziwie się Emilce ze chce podkraść, sama bym to zrobiła :) A kartelucha cudna, słodka i niezwykle smakowita :)

asica.p pisze...

allle balsam:)
super:) skad taki?
a karteczka bombowa jest:)śliczna:)

malflu pisze...

Cudna babeczkowa kartka :-) Balsam tez taki mam ;-)
a i ciesze się że przesyłka dotarła :-)

cyga pisze...

prawdziwy babeczkowy szał,karteczka rewelacyjna, jeśli tak lubisz je to polecam ten przepis,
sprawdzony dzieciaki je uwielbiają:
http://www.cincin.cc/index.php?showtopic=20632

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

W Warszawie jest cukiernia, która serwuje tylko babeczki w różnych klimatach, musisz się tam wybrać. Kartka świetna....przyszywane koraliki są mniam.

WiKKori pisze...

Wiem coś o tym /;D Z miłości do muffin, po blisko 2 latach podchodów, kupiłam sobie wreszcie stojak na 13 babeczek /na 8 marca, a co!

Niebiesko_Oka pisze...

Kartka jest fantastyczna!
A babeczki... mrr smakowite!
I też pałam do nich miłośćią ;P