środa, 10 marca 2010

COME BACK :)

nastrój : śpiący :)
podjadam : makaron z brokułami
podśpiewuję : Aura Dione "I Will Love You Monday (365)"

Witajcie po dłuższej przerwie :*
Wybaczcie,że mnie nie było...ciągła chęć spania utrudnia mi moją egzystencję.
Przypominam teraz leniwca z epoki lodocowej-zasypiam wszędzie i w każdych warunkach.
A tak serio to ciąża daje mi się trochę we znaki,ale teraz już jest lepiej ,obiecuję poprawę i częstsze wizyty na blogu.

A na dobry początek karteczka.
W przeciągu dwóch dni zostałam "ciocią".Najpierw urodził się syn mojej wieloletniej przyjaciółki ,na drugi dzień moja firmowa koleżanka również doczekała się maleństwa :)
I właśnie dla tego drugiego maleństwa ( dla pierwszego się robi:) ,a raczej dla starszej siostry małej Ingusii powstała karteczka.Bo starsza siostra to ktoś bardzo,bardzo ważny.Sama widzę to po mojej małej Mi-jak przytula się do mojego brzucha i mówi do maleństwa :)
Tak więc,starsza siostro Maju,karteczka dla Ciebie :)


prosta,ale wesoła i pełna energii :)
Chciałam kolejny raz zaprosić Was do wzięcia udziału w pierwszym wyzwaniu Diabelskiego Młynu.Pierwsze ochotniczki już są-zgłoś się i Ty!!!
A Annie serdecznie dziękuję za wyróżnienia i cieszę się,że historia o Stefanie-mimo,iż tragiczna-wywołała u Was uśmiechy na twarzy :)

Moje wyróżnienia przekazuję dalej do :
Gosi - bo uwielbiam Magnolie i  Adzioka -za twórczego (i nie tylko) kopa ,którego mi dostarcza :*
A,i w Art Piaskownicy cudne candy!!!! i to razy 5!!!!!

p.s. - czy któraś z Was czekała na przesyłkę z Hopmaru prawie miesiąc? powinnam zacząć się niepokoić?

12 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetna karteczka, bardzo radosna i energetyzująca :) I świetny pomysł, żeby zadbać o starszą siostrę :)

katharynka pisze...

CUDNOŚCI - energetyczna, pełna radości i pozytywnej fluidów!!

Ludkasz pisze...

urocza, bardzo wesoła karteczka:)

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Na przesyłkę z Hopmartu czekałam nawet ponad miesiąc, więc martwić się jeszcze nie trzeba :o) Pozdrawiam.

Agata Travelling backpack pisze...

Kartka rewelacyjna! Czasem prostota to najlepsze rozwiązanie!

A w ciąży - moja mama też ciągle spała :) Ale w końcu masz do tego prawo, nie? :] Przesyłam uśmiechy!

mood collage pisze...

No co tu dużo klikać - jak zwykle rysunki cudo, kartka radosna i wiejąca optymizmem :)
Dzięki Basiu za wyróżnienie :) :*
A z Hopmartem u mnie było gorzej - czekałam ponad 2 miesiące a i tak do dziś nie dostałam wszystkiego, co zamówiłam mimo, że mija 4 miesiąc ;| Dziwne ...

Nowalinka pisze...

Piękna ta kartka, uwielbiam Twoje rysuneczki :)

A co do przesyłek ze stanów, raz czekałam dwa miesiące (zakupy na Ebay'u) przez to, że to często urzędy celne i pocztowe przetrzymują przesyłki :/

Elwira-k pisze...

Wesolutka karteczka!

jolutka123 pisze...

Świetny pomysł z tą karteczką dla starszej siostry, a sama karteczka bardzo wesoła;)

Fabryka Spokoju pisze...

Cieszę się, że już jesteś :) Bardzo sympatyczna kartka, coraz bardziej zachęcasz mnie do połączenia różu z zielenią :)

lin_ka1 pisze...

Śpij, dojadaj, dbaj o siebie i o podglądaczy Twoich prac :)

Magdalena Przybytek pisze...

Basiu moje gratulacje ;) Śpi i dopoczywaj ;)a jak odpoczniesz to wstaw na bloga swoje piękne karteczki ;)) Super że pomyslalas o starszej siostrze ;)I ucałuj Swoja Emilkę ;*