piątek, 25 listopada 2011

TOP5 nr.2 na blogu CRAFTHOUSE

Dziś na blogu Crafthouse ,wraz z Funiąą i Czekoczynną zapraszamy Was do zabawy w TOP5.
Tym razem temat do oskrapowania to ;

"5 najpiękniejszych wydarzeń w Waszym życiu "

Potraktowałam temat troszkę z przymrużeniem oka i oskarpowałam momenty z życia mojego młodszego dziecia.Pozostałam przy formie tagowego albumiku,którą zaczęłam przy TOP5 ulubionych filmów.Teraz całość prezentuje się przyzwoicie a jeszcze ze dwa takie "topy" i będę musiała zamienić kółko spinające na większe bo robi się z tego niezły grubasek :)

A oto tago-albumik:

1) 05.11.2010 -mały Adaś przychodzi na świat,obabulony w kocyki wygląda jak mumia :)

2) 4 miesiące-Adaśko próbuje pierwszych smakołyków,oczywiście najpierw lądują one na podłodze i ubraniach,dopiero potem w buzi :)


3) 6 miesięcy -Adaśko sam siedzi,co oznacza,że nie chce już leżeć ani w łóżeczku ani w wózku ani nigdzie,udręka dla naszych rąk...


4) 6 i pół miesiąca -pierwsze ząbki,od razu je zauważyliśmy bo takiego płaczu nie sposób przeoczyć.Gorączka,nieprzespane noce...teraz jest już lepiej...w zamian za to nas gryzie :)
Wybaczcie tą gwiazdkę ,musiałam zrobić cenzurę ;)


5) 9 i pół miesiąca -Adaśko stawia pierwsze kroki,potem chodzi,potem biega.Na początku cieszymy się oszalali,teraz błagamy żeby usiadł choć na minutkę :)


Tak to teraz wygląda...ładny grubasek nam rośnie


zapraszam na bloga Crafthouse i na blogi moich koleżanek....

A propo Adasia.
On też tęskni za ciepłymi dniami-dorwał okulary przeciwsłoneczne swojej siostry i biegał z nimi po mieszkaniu :)



pozdrawiamy :)

3 komentarze:

coco.nut pisze...

super!!! super!!! super!!! od pomysłu, przez rysunki (bo twoje, prawda?), aż po ostateczną oprawę!!! a mały słodki :)

Ania Komenda pisze...

świetny, humorystyczny pomysł; świetne podejście to takiego tematu :D jestem 5 razy na tak ;)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Rewelacja! Wspaniałe rysunki i radość bijąca z każdej strony!