poniedziałek, 7 listopada 2011

CICHA NOC...

Po intensywnym weekendzie (urodziny dzieciaków),musiałam się troszkę wyciszyć.Zrobiłam więc kartkę na święta ale inną,niż moje dotychczasowe.
Bardziej stonowaną,spokojniejszą...
Wykorzystałam piękne papiery z kolekcji Joyful Peace.Papiery te są rewelacyjne...mają cudowną kolorystykę i co najważniejsze,nie są zbyt grube co daje możliwość używania do nich wszystkich dziurkaczy-nawet tych delikatniejszych :)
Ale wracając do kartki...
Dodałam do niej świetne ćwieki z zestawu Boxer oraz kremową wstążkę...całość bardzo ,bardzo nastrojowa.


Wam również życzę takiego wyciszenia...czasami robi naprawdę dobrze :)
Pozdrawiam -Basia

p.s-serdecznie dziękuję Wam za życzenia dla dzieciaków :)

7 komentarzy:

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Klasyczna i piękna !

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudna kartka!!!
Piękne ciepłe kolory :)
No i ta forma... miód :D
:*

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękna, delikatna kartka :)

cyga pisze...

Bardzo nastrojowa karteczka, choć na zewnątrz piekna jesień u Ciebie zapachniało już świętami

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Posiedzieć w takim cichym kościółku.....ach....i żeby nikt nic nie mówił i żeby nikt nic nie brzdąkał. W lekkim powiewie....

Alexandra pisze...

Śliczna, nastrojowa....

katharynka pisze...

prześliczna, romantyczna kartka, bardzo mi się podoba, ma niezwykły klimat :D