środa, 30 września 2015

Ślubne ptaszki / Wedding birds

Witajcie!

image

Wczoraj przypadał kolejny termin mojej inspiracji dla PAPER CONCEPT.
Tym razem temat pracy "przyszedł " do mnie sam :)
Całkiem niedawno w mojej rodzienie miał miejsce bardzo ważny ślub.
Nie mogło być inaczej-praca jest iście ślubna.
Jednak w ferworze przygotowań czasu było niewiele,wspomogłam się więc wykrojnikiem Sizzix.
Dzięki niemu, w ciągu minuty miałam gotowe do zszycia wykroje ptaszorków :)






Na blogu PAPER CONCEPT znjadziecie pełen wykaz materiałów,
których użyłam do tej pracy.
Ptaszorki są prawie w 100% wykonane z materiałów dostępnych w PAPER CONCEPT.
Zachęcam też do zajrzenia w dział wykrojników Sizzix,znajduje się tam wiele wzorów,
z których możecie samodzielnie uszyć filcusie.

image

Brak komentarzy: