czwartek, 9 kwietnia 2015

Pastelowy tydzień / Pastel week


Witajcie !


To mój pierwszy poświąteczny post dla Projekt Planner.
Nadal czuję lekkie rozleniwienie i świąteczny nastrój ;)
U mnie święta były iście pastelowe, uwielbiam dekoracje i dodatki w tych kolorach.
Taki też właśnie jest mój planner na ten tydzień.
Postawiłam na dwie bazowe barwy : delikatny róż i błękit.
Przy uzupełnianiu plannera natrafiłam jednak na pewną trudność : wpisy cienkopisem z zeszłego tygodnia przebijały mi kartkę.
Znalazłam na to sposób . Cienki papier do scrapbookingu pocięłam na kawałki i przykleiłam na dni tygodnia :)
Dzięki temu planner zyskał wesołe,pastelowe tło.



Aby nie zakłócać pastelowej harmonii dodałam jedynie cienką taśmę washi i małe naklejeczki :)







Planner i dodatki znajdziecie w sklepie PROJEKT PLANNER


Buziaki !!!



2 komentarze:

Paseczkowa pisze...

super :)

Barbara - The Quilling Time pisze...

Cudowny pomysł. I jak łatwo dodać nieco fantazji do zwykłego kalendarza. Chyba też zrobię w swoim szarym, służbowym coś takiego. Od razu lepiej będzie się szło do pracy z samego rana :)