środa, 18 marca 2015

Kotki vs słoniki

Witajcie !
Dziś mam do pokazania Wam aż dwie tygodniowe rozkładówki :)
Planowanie sprawia mi coraz większą przyjemność i uwielbiam
Zauważyłam,że moje rozkładówki zawsze mają wspólny mianownik :
przeglądać swój powiększający się planner.
albo jest to kolor,albo motyw.


I tu pytanie do Was : która rozkładówka jest lepsza?
Dzisiejszymi rozkładówkami rządzą zwierzaki,a konkretnie kotki i słoniki.
Kotki czy słoniki?



A tutaj więcej zbliżeń. Czy jest wśród nas więcej wielbicieli mruczków?





A może kolekcjonujecie słoniki z trąbą do góry przynoszące szczęście?




Ciekawa jestem,która rozkładówka wygra :)

Plannerek i dodatki ze sklepu PROJEKT PLANNER 

Serdecznie zapraszam na kolejną moją inspirację,która będzie dotyczyła czegoś i dla ducha ,i dla ciała ;) Pozdrawiam Basia





1 komentarz:

Unknown pisze...

chyba jednak słoniki chociaż kotkom zupelnie nic nie brakuje:)