poniedziałek, 13 października 2014

DT Rosy owl-czyli jak wykorzystać wykrojniki w szyciu ręcznym

Kochani,
Ależ to był wspaniały dzień :)
Do południa rozwiązała się sprawa związana z jednym z moich marzeń
-o czym poinformuję Was oficjalnie już niedługo.
Popołudnie również przyniosło niespodzianki.
Już dziś mogę Wam obwieścić,że mam zaszczyt należeć do niezwykle utalentowanego 
Rosy Owl to pierwsza polska firma,która wyprodukowała wykrojniki !!!
I mimo,że przygodę ze scrapbookingiem zakończyłam ok.2 lata temu,to Big Shot dalej stoi na honorowym miejscu w mojej pracowni.
Właśnie z wykrojnikami Rosy Owl będę Was inspirować w wykorzystaniu wykrojników w szyciu -one wycinają nie tylko doskonale w papierze,ale i w filcu !!!
Także zapraszam Was na blog Rosy Owl,gdzie możecie podziwiwać piękne prace reszty DT.
A ja zachęcam do szycia...igła nie taka straszna...nawet gdy wbije się w palec ;)


Poniżej pokazuję wykorzystanie wykrojników-listków Rosy owl...
idelanie sprawdziły się na pamiątce chrztu świętego




Listki róży

A już niedługo Rosy Owl szykuje dla Was miłą niespodziankę ;)
Zaglądajcie !!


4 komentarze:

cyga pisze...

Bardzo ładna praca, będzie miłą pamiątką tego dnia.

Annette ;-) pisze...

Śliczna pamiątka :-)

Sigrun pisze...

Gratulacje!!! No i czekać będę z nieceirpliwością na Twoje inspiracje!!!

Unknown pisze...

Wpaniałe masz te cudeńka!Jestem zakochana i natchnęłaś mnie! Obserwuję!