poniedziałek, 4 marca 2013

Misiowe zaproszenia


Niebieski i jego odcienie to kolory ,które nie jako jedyne pasują do dziecięcych prac.
Mama małego Janka zażyczyła sobie niespotykane kolory za zaproszenia chrzcielne swojego synka :)
Połączenie bieli,beżu i czekolady wygląda świetnie.
A dzięki motywowi misia ,sprawdza się również właśnie na dziecięcych pracach:)

Mały Janek zaprasza na swój chrzest,misio mu wtóruje :)








Szczegóły na blogu SCRAPEK.PL

Pozdrawiam i dziękuję za wspaniałą sobotę !!

10 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Jakie urocze:) śliczne:)

Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

http://peniniaart.blogspot.com/

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Wyszły ślicznie :)

ArtIs pisze...

Baaaardzo mi się spodobały:) Zdjęcie słodziaste !

Chimera pisze...

Połączenie kolorów świetne, a całość jest przeurocza :)

Asio pisze...

Urocze!!! Piękne kolorki, dodatki ale to główny bohater jest największą ozdobą tych zaproszeń :)

cyga pisze...

Takie prościutkie, ale śliczne.

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękne!!!
Cudownie delikatne :))
Sama słodycz :D
:*

Matilde pisze...

Słodkie te zaproszenia :)

Unknown pisze...

Raz jeszcze dziękuję Pani Basiu za zaproszenia! Wykonanie to pełen profesjonalism pod każdym względem :) na żywo jak je zobaczyłam to aż się popłakałam z radości! Są cudowne, dziękuję z całego serca! Pozdrawiam serdecznie, MAGDA!

Kasia pisze...

Zaproszenia są urocze, a sam dzidziuś przesłodki!!! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)