czwartek, 21 lutego 2013

Kolorowe pisanki -DT Anemone











Dla Anemone...:)

:***

14 komentarzy:

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękne pisanki ozdobione ze smakiem!

aPARAt pisze...

Przepiękne :) Te tekturki idealnie tu pasują :)

Krótka;) pisze...

Ale jaja!!! Cudne:)

Chimera pisze...

Ale fajne! Podoba mi się to, jak w pierwszym jajku wykorzystałaś moją ulubioną serwetkę :)

Ewelina pisze...

Piekne jaja:)

Ela 17 pisze...

Piekne,kolorowe prace

Asio pisze...

Cudne!! Świetne ćwieki, a tekturki pięknie się wpasowały!

OriBella pisze...

Są piękne, szczególnie pierwsze, pomimo różu (którego nie potrafię ujarzmic) zwróciło moją uwagę, takie subtelne, delikatne, no po prostu moje;)

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Świetne jajeczka, delikatne :)

cyga pisze...

Świetne kolorowe jaja, zaczynam czuć presję, Wielkanoc wisi już w powietrzu.

Peninia / Gosia pisze...

Śliczne pisanki:) Cudowne kolory!
Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
*
Peninia ♥

Myszka pisze...

sliczne, a fioletowa całkowicie porwała moje serce

Ewa S. pisze...

Śliczny zestaw.

CARPENTER pisze...

Piękne ;)