środa, 24 października 2012

Crafshow 2012

Zapraszam na bloga Scrapek.pl ,
gdzie znajdziecie obszerniejszą fotorelację z krakowskiego Craftshow :)

W końcu poznałam Izę-ArtIs...kochana dziękuję za wszystko,było wspaniale móc z Tobą porozmawiać 
i zrobić wspólne zakupy :)


To był naprawdę miło spędzony czas...tu z Izą-ArtIs i Anitą-Ax Design


Dziewczyny...cieszę się,że tam byłyście.
I że nie zaraziłam Was tym wstrętnym choróbskiem :)

Uśmiechnięta ekipa Scrapek.pl w komplecie

Ja,p.Halinka,Magda i Edyta


koniecznie zajrzyjcie na bloga Scrapek.pl






6 komentarzy:

Rydia pisze...

Basiu, bardzo się cieszę że mogłam Cię wyściskać :*
Dlaczego ja nie czytałam identyfikatorów ?? Chciałam poznać ArtIs ,no cóż takie są skutki gapiostwa ... a swoją drogą jak Was razem zobaczyłam to pomyślałam że jesteście siostrami :P
Pozdrawiam ciepło :*

ArtIs pisze...

A tak prosiłam...:) Uduszę przy najbliższej okazji! Mimo to ściskam raz jeszcze, było cudnie!
Rydia- jeszcze nic straconego:) Pozdrawiam!

FojAga pisze...

Ale z Was laski :)
Ciekawe czy mi się kiedyś uda dojechać na jakiś zlot?

Chimera pisze...

Miło było się z Tobą znów zobaczyć :)

Karmeleiro pisze...

Wow, i niech mi jeszcze ktoś kiedyś powie, że Scraperki nie są zadbane! Wiem, brzydko napiszę, ale laseczki z Was :)))

axdesign pisze...

w końcu scraperki to estetki:P ach jak sobie przypomnę jeszcze raz te emocje:)ale było zdecydowanie za krótko:( podkradne sobie jedno zdjątko na pamiątkę:D