środa, 13 czerwca 2012

MĘSKA RZECZ -WYZWANIE W SCRAPEK.PL

Witam ,pochmurnie niestety...
Dobija mnie ta pogoda,nie wiadomo jak się ubrać a dzieciakom non stop leci z nosa :/

Na osłodę dziś na blogu scrapek.pl rusza nowe wyzwanie.
Temat bardzo na czasie...w czerwcu obchodzimy bowiem Dzień Ojca więc przy okazji wyzwania można 
zrobić kartkę lub inny prezent dla ukochanego taty :)
Zachęcam do udziału bo nagroda jest jak zwykle kusząca :)

A taka jest moja interpretacja tematu...dwie bliźniacze kartki na Dzień Ojca.
Ze nieśmiertelnymi motywami retro samochodów:)






Na kartkach na próżno szukać ozdóbek i kwiatuszków,
pozwoliłam sobie jedynie na róże muśnięte brokatem :)

a wiecie co jeszcze poprawia mi humor?
Fakt,że 30 czerwca będę w Warszawie na V Ogólnopolskim Zlocie !!!!
jupiiiii!!!

Pozdrawiam -Basia :*



6 komentarzy:

perelka111 pisze...

śliczne meskie karteczki:)))

Anonimowy pisze...

A ja mam zawsze problem z męskimi kartkami :) Tobie Basiu wyszły idealnie :) Naucz mnie tak :)

Chimera pisze...

Jakie śliczne!! :)
Czyli widzimy się w Warszawie, super :D

Ewik21 pisze...

Basiu wyszły bardzo ładnie dobrze ,że mi przypomniałaś o dniu ojca )))))

axdesign pisze...

bardzo ładnie wyszły! a obrazki są nieśmiertelne do prac męskich:) nie wiem co zrobię jak sie mi skończą:D zazdroszcze tej Warszawy:)

Rydia pisze...

Świetne męskie karteluchy,bardzo mi się podobają!