poniedziałek, 16 stycznia 2012

CZERWONE RÓŻE NA WALENTYNKI

I wracam do Walentynkowych klimatów.
Karteczka wykonana na bazie papieru Harbatka dla dwojga 01 -
 który moim zdaniem jest bardzo wszechstronnym papierem.
Dodatków tu niewiele bo w zamyśle miało być elegancko i ze smakiem.



szczegóły na blogu scrapek.pl

A ja zostałam zaproszona przez Malflu do pewnej zabawy

Zasady:
Wybierz idealne, Twoim zdaniem, kobiety w trzech kategoriach:
- perfekcyjna w swoim zawodzie,
- ideał urody,
- perfekcyjny styl, elegancja.
Jeśli chcesz, dodaj zdjęcia i uzasadnij swój wybór.
Umieść na swoim blogu obrazek z tagiem Perfect Women.
Podaj informację, kto Cię otagował.
Przekaż zabawę kilku innym bloggerkom.
 
1.Perfekcyjna w swoim zawodzie -niestety nie mam autorytetu w tej dziedzinie,nadal poszukuję i mam nadzieję,że znajdę :)
2.Ideał urody -uwielbiam ją...sama nie wiem dlaczego :) Calista  Flockhart
 
3.Perfekcyjny styl,elgancja - hmmm...czy ja wiem,chyba jestem zbyt wymagająca jesli chodzi o elegancję ;) pod pewnym względemAudrey :)




a ja do dalszej zabawy wybieram :

Pozdrawiam !!!
 

4 komentarze:

BETIK pisze...

Założenie zrealizowane w całości. Gratuluję:) Ślicznie i energetycznie.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękna i gorąca karteczka :)

Chimera pisze...

Jest bardzo elegancko i w dodatku gorąco :)

nasza szafa pisze...

Świetna kartka, pozdrowienia z rybnika:)