wtorek, 2 sierpnia 2011

*ABOUT ME*

Jakiś czas temu zostałam nominowana do nagrody One Lovely Blog Award.Nominowała mnie Monika za co serdecznie jej dziękuję tym bardziej że tematyka naszych blogów "troszkę" się różni... :)
Zasady:
- podziękuj i wklej link blogera, który przyznał Ci tę nagrodę;
- skopiuj i wklej logo konkursu na swoim blogu;
- napisz o sobie siedem rzeczy;
- nominuj szesnaście innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę); -  w tym przypadku zrobię mały wyjątek,gdyż z tego co widzę,za chwilę nie będzie już komu przyznawać wyróżneń,dlatego nominuję 3 blogi
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

A więc...
Siedem rzeczy o mnie

1.Dostaje ataku paniki na widok większej ilości wody.Nie potrafię patrzeć na jeziora,zalewy,rzeki.Muszę zamknąć oczy bo inaczej wariuję,zalewam się łzami...od razu wyobrażam sobie te oślizgłe glony,ryby....a fuj....co ciekawe nie dotyczy to morza :)
2.Jestem uzależniona od zielonej herbaty i coca-coli - cóż za przeciwieństwo..haha
3.Uwielbiam zakupy,mogłabym godzinami buszować po sklepach ...buty,torebki,biżuteria...ach...
4.Odkąd pamietam chciałam wyjechać do Japonii...mam nadzieję,że kiedyś to marzenie się spełni
5.Uwielbiam stare filmy...mogę na okrągło oglądać "Rzymskie wakacje","Przeminęło z wiatrem" lub "Księżniczkę Sisi"
6.Daj mi tabliczkę czekolady a nic z niej nie zosatnie...:)
7.Chciałabym nauczyć się języka hiszpańskiego i grać w tenisa.

więcej nie napiszę :P

A teraz moje nominowane:


życzę miłej zabawy :)



Brak komentarzy: