środa, 28 lipca 2010

OGŁOSZENIE DROBNE

Już jakiś czas próbuję się skontaktować z właścicielką bloga " z ręki do ręki",niestety pomimo moich prób dalej cisza.A że czekać nie mogę,ogłaszam tu-na moim blogu-że mam do sprzedania stemple Magnolii (Giggling Tilda i Traveler Tilda) każdy po 20,00 zł + koszty wysyłki .W oryginalnym opakowaniu oraz kredki akwarelowe w komplecie z pędzelkiem .Fotki wedle życzenie na e-maila.Zainteresowanych proszę o wpisy w komentarzach.Kto pierwszy ten lepszy :)
Poza tym jutro nowa karteczka ;) pozdrawiam :*

5 komentarzy:

Barb Słomińska - Mucia pisze...

ja poproszę obie tildy :)

Barbara pisze...

no to Mucia załatwiła sprawę z Tildami :)kochana napisz do mnie na e-mail żebyśmy mogły się dogadać co do wysyłki :) mój e-mail : barbara_g84@o2.pl

Barb Słomińska - Mucia pisze...

ok, już pisze.

PiAnka pisze...

spóźniłam się...:-(

Peninia / Gosia pisze...

Dziękuję za udział w moim Różanym candy i odwiedziny na blogu:)Bardzo mi miło:)Serdecznie pozdrawiam :)