wtorek, 9 lutego 2010

WIOSENNA...

Zakładka na zamówienie.Prototyp był w odcieniach beżu i brązu,ale potem zrezygnowałam i postawiłam na wiosenne,soczyste kolorki...trzeba przegonić tą wstrętną zimę..a kysz,a kysz .Jestem z niej średnio zadowolona ale mam dla siebie dobre usprawiedliwienie : ostatnio angażuję się cała sobą w coś,co mam nadzieję spełni moje małe marzenie :) skrapowe oczywiście :D
 
  
  
 
Dziękuję również Ludce i Skrapowej Maniaczce za wyróżnienia,dziękuję kobitki :* jesteście wielkie
Wybaczcie,że nie przekażę ich dziś dalej...obiecuję ,że zrobię to przy kolejnej notce :)
Z całego serduszka też zapraszam Was na nowy blog wyzwaniowy - Diabelski Młyn.
Zapraszam o tyle gorąco iż DT tego bloga zaproponował mi aby moje rysuneczki były jedną z nagród dla zwycięzców :) Bardzo mi miło...a już teraz trwa poszukiwanie dwóch projektantek-zapisujcie się !!!

6 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Nie rozumiem dlaczego nie jesteś zadowolona z zakładki - super jest, wiosenna i energetyzująca :)
Gratuluję wyróżnienia, Twoje rysuneczki są śliczne :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Też nic mi nie przychodzi do głowy na usprawiedliwienie tego, że jesteś z niej średnio zadowolona :P
Mnie się podoba :) i to baaardzo :D
:***

Ludkasz pisze...

Mnie również poodba się Twoja zakładka i gratuluję Ci tego,zę ktoś tak bardzo docenił Twoje rysuneczki, które są śliczne:)

madebyviva pisze...

śliczna jest moim zdaniem!! a te kwiatki bardzo ładnie skomponowane i wypieszczone na tej zakładce!

Ewik21 pisze...

co Ty opowiadasz .... zakładka baardzo mi sie podoba i ja też chcę już wioooosny , piękne przeszycia niestety moja naszyna ma okropne fanaberie i o tak łądnym przeszyciu moge sobie tylko pomarzyć ... mam nadzieje że to przejściowe !!!

mood collage pisze...

Śliczna, optymistyczna, najgorszego lenia książkowego by zachęciła do czytania :)